Dienstverlening

Doelstellingen

Dienstverlening

Wat willen we bereiken?

Wat gaan we daarvoor doen?

T1

T2

1. Bereikbaar, benaderbaar en begrijpelijk zijn.

1.1 Implementatie van een nieuwe website.

1.2 Verbeteren van de telefonische bereikbaarheid en ons terugbelgedrag.

1.3 Afronden van het project ‘invoering van de nieuwe schrijfstijl’.

1.4 Monitoring van het resultaat via het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken.

Toelichting

1.1 De implementatie van de nieuwe website is in volle gang. Deze wordt naar verwachting rond de zomer van 2022 opgeleverd.

1.2 Hier wordt continu aan gewerkt.

1.3 Dit project is nog niet afgerond. De vervolgstap is het herschrijven van brieven. Dit vindt naar verwachting in de loop van 2022 plaats.

1.4 Het monitoren van resultaten doen we periodiek, dus dit loopt door in 2022.

Deze pagina is gebouwd op 10/04/2022 13:17:38 met de export van 09/28/2022 12:48:41